Kezdő masszőrként sokan azt gondolják, hogy az akció vonzza be az új vendégeket. Sok facebook hirdetést látok, az első masszázst féláron adom, most -20%-kal kedvezőbb áron jöhetsz hozzám, a masszázs mellé novemberben egy kiló szaloncukrot adok ajándékba és így tovább.
Az igazság az, hogy a masszázs árának leértékelésével sokszor az “olcsójánosokat” illetve csak azokat a vendégeket vonzod be, akik egyébként legközelebb oda mennek, ahol még olcsóbb a masszázs.
A vendégkör kiépítésénél nagyon oda kell figyelned, hogy az akciókkal milyen vendégkört vonzol magadhoz!
Épp ezért én sosem akciózok a masszázs áraimmal, inkább ajándékot, pluszt adok a vendégeimnek. Például ha először jár nálam, a masszázs mellé kap egy ajándék részmasszázst, például egy rövid arcmasszázst vagy karmasszázst. Vagy például 10 masszázs után választhat a szolgáltatásaim közül egyet ajándékba a hűségéért.
Ha megfelelően építed ki a vendégkörödet, akkor nem az akciók miatt fog hozzád járni, hanem a megbecsülésért, a szakmai hozzáértésed miatt, illetve a személyiséged miatt, mert valljuk be, egy jó masszőr egyben egy jó lelki gondozó egyszerre 🙂
A Te masszőr mentorod:
Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu