masszőr marketing szolgáltatás vendégkör

Akciózz, ne akciózz masszőrként?

Kezdő masszőrként sokan azt gondolják, hogy az akció vonzza be az új vendégeket. Sok facebook hirdetést látok, az első masszázst féláron adom, most -20%-kal kedvezőbb áron jöhetsz hozzám, a masszázs mellé novemberben egy kiló szaloncukrot adok ajándékba és így tovább.

Az igazság az, hogy a masszázs árának leértékelésével sokszor az “olcsójánosokat” illetve csak azokat a vendégeket vonzod be, akik egyébként legközelebb oda mennek, ahol még olcsóbb a masszázs.

A vendégkör kiépítésénél nagyon oda kell figyelned, hogy az akciókkal milyen vendégkört vonzol magadhoz!

Épp ezért én sosem akciózok a masszázs áraimmal, inkább ajándékot, pluszt adok a vendégeimnek. Például ha először jár nálam, a masszázs mellé kap egy ajándék részmasszázst, például egy rövid arcmasszázst vagy karmasszázst. Vagy például 10 masszázs után választhat a szolgáltatásaim közül egyet ajándékba a hűségéért.

Ha megfelelően építed ki a vendégkörödet, akkor nem az akciók miatt fog hozzád járni, hanem a megbecsülésért, a szakmai hozzáértésed miatt, illetve a személyiséged miatt, mert valljuk be, egy jó masszőr egyben egy jó lelki gondozó egyszerre 🙂

A Te masszőr mentorod:

Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Olvass még többet a témáról