masszőr marketing

Masszőrként fontos a pozícionálás

Sokan azt gondolják, hogy egyszerű dolog a masszőrködés, aki bejelentkezik, azt megmasszírozzuk és kész, pedig ennél sokkal bonyorultabb a dolog.

Sok masszőr van, sok jó masszőr, de Neked valamivel ki kell tűnni közülük, valamiben jobbnak kell lenned, és ezt ügyesen kommunikálnod kell mindenhol!

Tehát a legfontosabb dolog, hogy megfelelően pozicionálj, találd meg a célcsoportodat. Tudd, hogy kinek, milyen áron és milyen szolgáltatást akarsz nyújtani. Legyél tisztában az erősségeiddel, hogy te miben tudsz mást nyújtani a többieknél.

Ne feledd, jól masszírozni sok masszőr tud, de mi az, az amiben Te jobb vagy?

Mi a Te szupererőd?

Erre nagyon jó módszer, ha egy papírra leírod, milyen masszázsaid vannak, és az miben segít a vendégeidnek? Itt már előjön egy csomó kulcsszó, amit a végén összesíthetsz. Például, ha az izomlazítás sokszor jön ki a masszázsaid előnyeinek felsorolásakor, akkor valószínűleg neked ez lesz az erősséged. Az is lehet, hogy a gerinc korrekció, vagy a nyirokkezelés lesz az.

Akkor erre a szóra koncentrálj, mert ez a Te erősséged 🙂 

Akkor a szolgáltatásaidnál jobban kommunikáld, hogy Te az izomlazítás nagymestere vagy 🙂

A Te masszőr mentorod:

Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Olvass még többet a témáról