Ahogy az első randevúnál fontos az első benyomás, nagyon fontos masszőrként is, hogy legyen arculatod. Egy beszédes, ízléses logó a masszőr vállalkozásod első benyomása.
Logó készítéskor gondold végig, hogy ki lesz a célcsoportod?
Engem már az első perctől kezdve a gerinc és derékfájdalmak enyhítése érdekelt a legjobban, így amikor logóban gondolkodtam, a gyógyító kéz szimbóluma ugrott be elsőre. Van benne egy mandala motívum, ami a nyugalmat szimbolizálja, illetve egy piros szívecske a szeretetet 🙂
Ez az én vállalkozásom logója:
Ha téged inkább a masszázs közérzetjavító része érdekel, akkor a logónak és az arculatodnak ezt tükröznie kell. Lehet benne egy gerinc, vagy egy masszázs motívum, a nyugalom szimbolizálására egy kis Buddha, egy repülő madár, vagy lávakövek egymásra rakva, wellness masszázsok esetén egy női sziluett és így tovább.
Nagyon fontos, hogy felismerhető, beazonosítható legyél, legyen egységes mindenhol a kommunikációd, mert ez egyfajta profizmust tükröz rólad. Ha a kommunikációd profi, akkor ezzel azt tükrözöd, hogy a munkádra is hasonlóan igényes vagy.
Kérhetsz segítséget grafikustól, és számos logo tervezőt találsz az interneten is.
A Te masszőr mentorod:
Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu