masszőr marketing

Masszőrként érdemes szórólapozni?

Sokan azt gondolják, hogy egy új masszőr vállalkozás indításakor a legjobb és leghatékonyabb reklám a szórólapozás, pedig ez egyáltalán nem igaz, be is bizonyítom Neked hogy miért!

A szórólapozás sokba kerül

Ha végig gondolod, sok pénz a szórólapok előállítása is (még akkor is ha sajátkezűleg készíted őket), illetve sok pénz olyan embert találni, aki ki is szórja a szórólapjaidat.

Csak ott szórólapozz, ahol a célközönséged van

Masszőrként nagyon fontos, hogy jó vendégkört alakíts ki magadnak! Például én nem mindenkit fogadok örömmel, az energia vámpírokat kifejezetten kerülöm 🙂

Szórólapozással olyan embereket is bevonzhatsz így, akiket nem szívesen masszíroznál. Épp ezért, ha szórólapozol, csak ott érdemes, ahol a célpiacod van. Nagyon jó például műkörmösöknél, fodrászoknál, pillásoknál, manikűrösöknél, szoláriumokban kitenni a szórólapodat. Akik ott megfordulnak, mind igényesek a külsejükre, és áldoznak magukra.

A Te masszőr mentorod:

Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Olvass még többet a témáról