Sokan azt gondolják, hogy egy új masszőr vállalkozás indításakor a legjobb és leghatékonyabb reklám a szórólapozás, pedig ez egyáltalán nem igaz, be is bizonyítom Neked hogy miért!
A szórólapozás sokba kerül
Ha végig gondolod, sok pénz a szórólapok előállítása is (még akkor is ha sajátkezűleg készíted őket), illetve sok pénz olyan embert találni, aki ki is szórja a szórólapjaidat.
Csak ott szórólapozz, ahol a célközönséged van
Masszőrként nagyon fontos, hogy jó vendégkört alakíts ki magadnak! Például én nem mindenkit fogadok örömmel, az energia vámpírokat kifejezetten kerülöm 🙂
Szórólapozással olyan embereket is bevonzhatsz így, akiket nem szívesen masszíroznál. Épp ezért, ha szórólapozol, csak ott érdemes, ahol a célpiacod van. Nagyon jó például műkörmösöknél, fodrászoknál, pillásoknál, manikűrösöknél, szoláriumokban kitenni a szórólapodat. Akik ott megfordulnak, mind igényesek a külsejükre, és áldoznak magukra.
A Te masszőr mentorod:
Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu