masszőr marketing

Masszőrként hogyan építsd ki a vendégkörödet?

Masszőrként két stresszes időszakod van, amikor végre levizsgázol, és amikor kiépíted az állandó vendégkörödet.

A vendégkör természetesen először mindig a barátokból, ismerősökből, kollégákból kerül ki, hiszen rajtuk gyakorlod az első fogásokat, azonban a vendégkör kialakításánál nagyon fontos, hogy betarts egy nagyon fontos, íratlan szabályt:

Soha ne az olcsó áraiddal próbálj meg új vendéget szerezni!

Sokan gondolják azt, hogy kezdőként nem kérhetnek annyit, mint az a masszőr, aki már évek óta dolgozik. Viszont végig kell gondolnod, mennyi képzést, mennyi munkát öltél abba, hogy jó masszőrré válj, még akkor is, ha kezdő vagy.

Számold ki a költségeidet, mennyi vendéget tudsz bevállalni egy hónapban, és számold ki, mi az az összeg, ami megfelel a befektetett munkádért, fedezi a havi költségeidet és kényelmesen megélsz belőle. (Később természetesen majd árat is emelhetsz, ha nem jól kalkuláltál!)

Ha az áraidat sikerült kialakítani, az első lépés, hogy minden ismerősödet értesíted, hogy masszőr lettél.

Erre a legjobb megoldás, ha indítasz egy új facebook oldalt a vállalkozásodnak, és meghívót küldesz az összes ismerősödnek. Sokan nem nézik ezeket a meghívásokat, épp ezért a személyes facebook oldaladon is posztolj rendszeresen az új vállalkozásodról. Ezt az oldalt reklámozhatod helyi, vagy környékbeli adok-veszek facebook csoportokban is.

Keress kulcsfigurákat, olyan ismerősöket akiknek nagy baráti köre van, akit sokan szeretnek, tisztelnek. Keresd meg őket, és ajánlj fel nekik egy ajándék kezelést. Hidd el, ők viszik majd a legjobban a jó híredet.

Válj pótolhatatlan szakemberré a környezetedben, rendszeresen kérj a vendégeidtől ajánlást a facebook oldaladon, készíts közös fotót a távozásukkor és ezeket is posztolt (természetesen az engedélyükkel).

Sok masszőr marketing trükk van még a tarsolyomban, a legfontosabbakat ingyen letöltheted itt >>

A Te masszőr mentorod:

Petneházi Szilvia
www.sikeresmasszor.hu

 

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Olvass még többet a témáról